به نظر می رسد سران بایرن تاکنون اقدامی برای تمدید قرارداد لواندوفسکی انجام نداده اند

تلاش دوباره برای جذب کریستنسن، پیچیدگی وضعیت تمدید قرارداد سرژ گنابری، آینده نامعلوم لواندوفسکی، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ:

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ در تلاشی دوباره برای جذب آندریاس کریستنسن، با نمایندگان این بازیکن تماس برقرار کرده است. اما پیشنهاد بایرن برای این بازیکن هنوز خیلی کم است. کریستنسن فعلا تمام تمرکزش روی چلسی است و مذاکرات را کاملا بر عهده عواملش گذاشته است. او خودش نمی خواهد فعلا درگیر این موضوع شود. شناخت بوندسلیگا، قابل اعتماد بودن، به ندرت مصدوم شدن و قابلیت بازیسازی باعث شده است که باواریایی ها اعتبار بالایی برای کریستنسن قائل شوند. اما مشکل این است که انتقال او هزینه بالایی برای بایرن در بر دارد.

وضعیت پیچیده تمدید قرارداد گنابری

در 2 فوریه (13 بهمن) دیداری بین حسن صالح حمیدزیچ و نمایندگان سرژ گنابری برگزار شد. توافقی حاصل نشد و هنوز هی پیشرفتی در مذاکرات صورت نگرفته است. روند تمدید قرارداد گنابری در حال پیچیده شدن است. این بازیکن می خواهد دستمزدی مانند کینگزلی کومان و لروی سانه (رقمی بین 15 تا 20 میلیون یورو در سال به صورت ناخالص) دریافت کند. چلسی و تاتنهام نیز به گنابری علاقه مند هستند. خود بازیکن نیز شهر لندن را دوست دارد. با این وجود رابطه بین گنابری با باشگاه همچنان خوب است. مذاکرات فعلا ادامه دارند. گنابری به هیچ وجه نمی خواهد بایرن را در تابستان آتی ترک کند تا در صورت عدم توافق به صورت آزاد در سال 2023، این باشگاه را ترک کند. سناریویی که در بایرن می خواهند به هر قیمتی از وقوع آن جلوگیری کنند. با این حال انتظار می رود در نهایت توافق بین این 2 حاصل شود. تمدید قرارداد، متحمل ترین حالت موجود است.

آینده نامعلوم لواندوفسکی، تمدید قرارداد های نویر و مولر

روبرت لواندوفسکی، توماس مولر و مانوئل نویر که قرارداد هایشان در سال 2023 به پایان می رسد، خواهان تمدید قرارداد خود تا سال 2025 هستند. با این حال تاکنون مذاکراتی با لواندوفسکی شکل نگرفته است. به نقل از اشپورت آینتس، آینده لواندوفسکی همچنان نامشخص است. هیچ صحبتی در مورد تمدید قرارداد وجود ندارد. سران باشگاه چند هفته پیش اعلام کردند به زودی مذاکرات برای تمدید قرارداد با پینی زهاوی، مدیر برنامه های لواندوفسکی آغاز می شود. اما اطرافیان لواندوفسکی فعلا نشانه ای دریافت نکردند. در ادامه اخبار بیلد، نویر نیز ارتباط خوبی با باشگاه دارد و خواهان به پایان رساندن دوران خود در بایرن مونیخ است. همچنین بایرن اولین سیگنال ها برای تمدید قرارداد را به توماس مولر ارسال کرده است. هر 2 طرف قدردان یکدیگر هستند. این توافق می تواند به سرعت شکل بگیرد.